Back To Top

ZŠ Myslibořice ZŠ Myslibořice ZŠ Myslibořice ZŠ Myslibořice ZŠ Myslibořice
Už je čas, už musíme jít! Bude zvonit, začne hodina ...

Základní škola a Mateřská škola Myslibořice

Zdravá škola pro všechny

Úvodní menu

Developed in conjunction with Joomla extensions.

Společné

Developed in conjunction with Joomla extensions.

Přihlášení

Návštěvnost stránek

Seznam zaměstnanců ZŠ a MŠ Myslibořice

ve školním roce 2023/2024

 

Pedagogičtí pracovníci

 

         Jméno

      Funkce

 Mgr. Libuše Davidová

  ředitelka ZŠ a MŠ

 Mgr. Ludmila Mrnuštíková

  zástupkyně ředitelky

 Mgr. Lenka Brabencová

  výchovná poradkyně

 Mgr. Eva Gargelová

  učitelka ZŠ

 Mgr. Věra Kočí

  učitelka ZŠ

 Mgr. Vendula Kopečková

  učitelka ZŠ

 Mgr. Monika Kosová

  učitelka ZŠ

 Mgr. Karla Lavická

  učitelka ZŠ

 Bc. Petra Marciniak Krotká

  učitelka ZŠ

 Mgr. Michaela Míčová

  učitelka ZŠ

 Mgr. Pavel Nováček

  učitel ZŠ

 Mgr. Kateřina Potůčková

   učitelka ZŠ

 Mgr. Michal Šerý

  učitel ZŠ

 Mgr. Eva Šmídlová Enčevová

   učitelka ZŠ

 Vladimíra Šípová

  učitelka ZŠ

 Lenka Jará

  vychovatelka ŠD

 Eliška Chrástová

  vychovatelka ŠD
 Veronika Herodková

  asistentka pedagoga

 Jitka Vlčková

  asistentka pedagoga

 Bc. Iva Svobodová

  zástupce MŠ 

 Lucie Nováková

  učitelka MŠ

 Michaela Roupcová, DiS.

  učitelka MŠ
 Eva Slatinská

  učitelka MŠ

 

 

Nepedagogičtí pracovníci

 

    Jméno

               Funkce

 Hana Jankůjová

 vedoucí školní jídelny, hospodářka

 e-mail kancelář ZŠ: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 e-mail ŠJ: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 Marcela Robenková

 účetní

  Eva Škodová

 školnice ZŠ

 Marie Tichá

 školnice MŠ, uklízečka

 Zdenka Hortová

 uklízečka

  Jana Šuláková

 uklízečka

 Soňa Grossová

 vedoucí kuchařka

 Michala Minaříková

 kuchařka

 Marta Slavíková

 kuchařka

 

 

 

               Etický kodex pedagogického pracovníka

 

*Škola uplatňuje princip rovných příležitostí. Pedagogický pracovník nakládá

obezřetně s důvěrnými informacemi o žácích, nikdy jich nepoužije v neprospěch

a znevýhodnění žáka či posílení své pozice.

*Škola vytváří takové pracovní prostředí, které je založeno na vzájemném

respektu a budování otevřené komunikace a partnerství. Pedagogický pracovník

má právo na informace o dění ve škole a má právo se vyjadřovat ke všem

záležitostem týkajících se chodu školy resp. navrhovat změny.

*Škola očekává od svých zaměstnanců bezúhonnost. Pedagogický pracovník si je

vědom toho, že neetické chování je nepřijatelné nejen u něj samého, ale i u jeho

kolegů. S pedagogickou prací je neslučitelné takové jednání, které je v rozporu

s dobrými mravy a to i mimo pracoviště. Pedagogický pracovník je povinen

chovat se a jednat tak, aby nepoškozoval dobré jméno zaměstnavatele.

*Škola usiluje o spravedlivé odměňování zaměstnanců. Škola investuje do rozvoje

svých zaměstnanců (DVPP, vzdělávání sborovny a další vzdělávací aktivity a

akce).

*Soustavným sebevzděláváním si pedagogický pracovník prohlubuje a rozvíjení

své profesionální kompetence. Sebevzdělávání realizuje v zájmu svém, žáků resp.

školy. Vedení školy toto sebevzdělávání podporuje, umožňuje a řídí.

*Své poznatky pedagogický pracovník předává kolegům a snaží se je uplatnit ve

výchovně vzdělávacích činnostech ve škole. Pravidelně provádí sebehodnocení

své práce. Má právo na seberealizaci.

*Pedagogický pracovník jedná a rozhoduje se na základě principů humanity a

demokracie, a to podle svých nejlepších dosažených znalostí a dovedností.

* Pedagogický pracovník chápe svou úlohu ve smyslu pomáhající profese,

uplatňuje rovný přístup ke všem žákům. Odmítá všechny formy diskriminace

nebo chování, které utlačuje druhé.

* Pedagogický pracovník respektuje psychickou a fyzickou autonomii a jedinečnost

jak žáků, tak u rodičů. Stejně tak respektuje svou osobnost, své potřeby.

*Pedagogický pracovník rozvíjí schopnosti a dovednosti žáků podle jejich

možností s ohledem na vývojové potřeby a možnosti dané věkovou odlišností.

Rozvíjí všestranně potenciál žáka, zachovává a rozvíjí vhodné prostředí pro

výuku a výchovu.

*Než pedagogický pracovník užije vůči žákům kázeňský postih, čerpá ze všech

možností dostupných pozitivních motivačních prostředků.

*Pedagogický pracovník neznevažuje profesionální způsobilost kolegů. Chápe, že

otevřená komunikace a spolupráce je zásadním mechanismem v procesu

organizování výchovného a vzdělávacího procesu.

*Pedagogický pracovník spolupracuje s kolegy a dalšími profesionály i laiky

v zájmu vzdělávání žáků. Pedagogický pracovník v pracovním kolektivu

preferuje týmovou práci, při prosazování svých cílů dbá na dané strategie a cíle

školy jako celku. O vzniklých problémech otevřeně komunikuje za účelem řešení.

*Pedagog je povinen se seznámit s informacemi o specifických výchovně

vzdělávacích potřebách žáků (IVP), které vzdělává. Má právo tyto informace

požadovat

* Pedagogický pracovník si je vědom, že svým pozitivním chováním a jednáním

ovlivňuje žáky. Požadavky na žáka dané školním řádem uplatňuje pedagogický

pracovník i na sebe.

***

„Jestliže žáci hledí na učitele a vidí v něm takovou bytost, jakou by sami rádi byli,

pak jim učitel dal dar, jenž má stejnou hodnotu jako veškeré jím poskytnuté vzdělání.“

                                                                                                                                /Fontana/

Rychlý kontakt

Základní škola a Mateřská škola Myslibořice           Další informace
č. p. 170            
675 60 Myslibořice           Kde nás najdete
IČO: 70279993            
Telefon pro ZŠ:                                                 
568 864 324, 731 507 690           Zřizovatel:
E-mail pro ZŠ:                             E-mail pro MŠ:           Obec Myslibořice
kancelar@zsmysliborice.cz                      skolka@zsmysliborice.cz             

Copyright © 2024 Základní škola a Mateřská škola Myslibořice Rights Reserved.